Les librairies Agenda Coups de coeur

Mossos independentistes, 101 comunicats de la dui a la sentència, 2017-2019

Col·lectiu Guilleries

Trabucaire

Trouvez les offres des librairies les plus proches :
ou entrez le nom de votre ville
Vendu par Librairie Larcelet
Sur commande, habituellement expédié sous 4 à 7 jours ouvrés
Présentation

Guilleries és un col·lectiu format per mossos d'esquadra que neix el mes de setembre de 2017 en el marc d'una trobada en un poble del massís de les Guilleries, amb l'objectiu de defensar el Cos i la resta d'institucions catalanes de la repressió exercida per un estat espanyol en plena involució democràtica integrat per estructures de poder nostàlgiques del franquisme, generant alhora estats d'opinió i creant consciència nacional i republicana. Estem fermament convençuts que la millora de les condicions de vida de la ciutadania catalana i la garantia del ple exercici de llurs drets i llibertats exigeix la creació en el menor temps possible d'un estat independent en forma de República, i a la consecució d'aquest objectiu volem aportar la nostra contribució. Guilleries no defallirà fins a l'assoliment d'aquesta fita col·lectiva que suposarà la fi de l'ocupació espanyola de la nostra pàtria que perdura des de fa més de 300 anys. Som-hi, ara és l'hora !!!